Big data

Del

Udnytter I data tilstrækkeligt?

Vil I have struktur på data?

Bruger I data strategisk?

 

[Spørg Incentive]

Indsamler I data, som I har på fornemmelsen kunne bidrage med nyttig viden? Bruger I unødig lang tid på rapportering? Ved I ikke helt præcist, hvad der driver salget?

Så spørg Incentive. Vi kan uddrage essensen af data. Og strømline bearbejdningen og rapporteringen.

[En sag har flere sider]

Heldigvis. Det giver virksomheder mulighed for at lære mere. Om kunderne. Salget. Markedet. Driften. Mange virksomheder høster ikke gevinsterne. Og det er en skam.

[Ikke for meget, ikke for lidt]

Mange kan behandle data. Få kan uddrage den vigtigste viden. Det kan Incentive. Vi kombinerer vores viden fra kvantitative markedsanalyser, business cases, kundeanalyser og prisoptimering med flair for data. Så du får nok information til at handle. Men ikke så meget, at du bliver handlingslammet. Vi har bl.a. hjulpet Københavns Lufthavne, DSB og Novo Nordisk.

Vi har også vores egen big data-model, TOTEM, som måler danskernes transportmuligheder. Hver dag. Hele tiden.

[Få svar]

Skræddersyet. Behov, data og systemer er forskellige. Vores værktøjer er velafprøvede og validerede. Og kan tilpasses jeres virkelighed. Så outputtet styres af jeres behov. Ikke af systemerne. Vi tager gerne en uforpligtende dialog.

Kontakt os. Indled en dialog. Og få svar.