Markedsanalyser og business cases

Del

Hvor stor er efterspørgslen på det nye marked?

Hvad driver væksten?

Hvad er vores kunders top 3-præferencer?

 

[Spørg Incentive]

Står du over for at lancere et nyt produkt? Bevæger virksomheden sig ind på nye markeder? Oplever I en ændret konkurrencesituation? Savner I viden om kundernes præferencer? Så spørg Incentive. Vi kan levere kvantitativt baserede facts. I form af markedsanalyser og business cases.

[Alle har en mening]

Heldigvis. Der er ingen, der står på bar bund, når spørgsmål som dem ovenfor skal besvares. De fleste virksomheder har et rigtig godt greb om og forståelse for deres eget marked. Mange er i stand til kvalificeret at prioritere. Enkelte kan skære ind til benet. Og alle er i stand til at have en mening om tingene.

[Sylespidst]

. Kun ganske få kan levere de kolde facts. Så alle aspekter er inddraget, analyseret og vægtet. Så konsekvenserne af mulige alternativer er kendt og dokumenterede. Incentive leverer kvantitativt orienterede markedsanalyser og business cases af denne kaliber. Vi har blandt andet hjulpet Københavns Lufthavne, Scandlines, Færgen, Air Greenland, Novo Nordisk og ALK. Vores arbejde udgør et beslutningsgrundlag. Konkret. Sagligt. Gennemarbejdet.

[Få svar]

Skræddersyet. Hver analyse, hver business case er sin egen. Som den omverden, der omslutter netop din virksomhed. Vores værktøjskasse rummer en række afprøvede metoder. Dem kombinerer vi med vores evne til at analysere netop din udfordring. Vi tager gerne en uforpligtende dialog.

Kontakt os. Indled en dialog. Og få svar.